My SUPERLADYGAGA

HOHO semalam aku baru je break time 
dengan perempaun. HAHA lepas to nasib baik la
ade la orang yang pujuk aku sayang aku HOHO
lepas to aku supersaver dengan dia sampai aku tak tidur kot
You now i pun sayang you okeyy you baik pandai you jage hati
you pandai you ambik hati i kan? HAHA kawan nak tahu siapakah
dia? SOFIA BEANS haha dia baik tau hahaha
mula-mula supersaver happy je lepas ade kecelakaan aku terus bad mod
HAHA. You thanks dah buat i happy malam tadi
Sekarang betol cakap kakak IMA kecantikan bukan boleh buat kita bahagia
sekarang baru aku belajar memilih seseorang jangan nak yang lawa je tapi 
pilih laa yang baik dan lawak HAHAHA
dia sentiasa boleh buat kita happy time kita sedih... 
You time i dah tak de di ipoh jangan la sedih okey
munkin ade sesiapa yang boleh buat you happy selain i okey


Haha you take care okey i best dengan you 
seronokkan ade orang yang sayangkan kita?
Untung laa kan ada orang yang sayang awak
macam saya...

Awak jangan nak mainkan teman pulak
okey teman tak sanggap dipermain dah
tolong okey kalau tak sayang saya tolong
jangan mainkan saya okey

MY SUPERLADYGAGA 
Sayang please okey jangan bagi i sedih 
dah you betol-betol bagi i happy semalam
dari pukul 1:00 sampai pukul 5:00 kita bergayut je
tahu you iloveyousomuch SOFIA BEAN
Hope you dapat terima apa yang ade dekat i okey
i ni bukan handsome mane pun hodoh
tapi macam mane la you can love me? 
and you can call me BABY FACE?
hahaha thanks tau sayang muahxx

In Relationship With SOFIA BEANS

(Thanks For Read)

No comments:

Post a Comment