MY SUPER HERO AND MY SUPER LADY



Ya allah, apalah salah aku didunia ini mungkin semua perempuan di dalam hidup aku nak mainkan perasaan aku sekarang aku rase bersalah yang dia cakap itu bukan teman lelaki tapi aku dah tengok dah tak pe la aku harap one day she can get new boy better then MUHAMMAD FIRDAUS BIN OMAR today the last day i update blog and today i last online facebook APPLE BEE you dah boleh pergi cari boy yang you nak dah tak perlu call i nak cakap ape-ape i tak nak denger. Hidup i sekarang dah cukup okey dah susah nak percaya perempuan sebab aku takut dia permainkan so better aku berdiam je and aku pon dah ade SOFIA BEANS mmg dia adek angkat abang aku dia baik semalam 11.06.2011 dialah yang memujuk aku sampai pagi aku sedih thanks sayang you dah buat i sayang kan you tolong lepas ni jangan buat i sedih okey. You are the best girl.NYSA HUNNY thanks tau sebab you sekarang i baru belajar 'cantik itu tak penting yang penting hati' THANKS SOFIA BEANS you dah kembalikan senyum i untuk mencintai you okey. Lepas ni mungkin dah tak de wanita yang boleh dapat i dah kalau i kecewa kali ni i nak u jagelah hati i nak okey babe.YAYA MONSTA sorry tau i dah anggap you macam kakak i okey sorry tapi i sayang semua orang yang ada di dalam hidup i okey. SOFIA BEANS tolong jangan kecewakan i kalau you kecewakan i mungkin lepas ni i dah tak kan menpunye teman wanita dah. YOU ARE THE LAST okey ni janji i untuk semua wanita di luar sana.

Sekarang i sayang kan kawan-kawan i keluar i and semua laa harap korang dapat faham aku okey aku sayang semua kawan-kawan. AKU CONTOHNYE:semua orang yang aku rapat yang selalu keluar bersama thanks oke dah buat aku happy aku dah malas nak fikir so yang dah buat hati aku kecewa aku maaf kan korang okey lepas ni jangan laa buat dekat lelaki lain okey mungkin diri aku ni untuk dipermainkan kot. Okey laaa malas nak cakap banyak aku pun dah penat ni HARAP orang yang penah sakitkan hati aku buat-buat bertaubatlah okey

Babe i nak you jangan curang dengan i okey i sayang kan you jangan pergi dari hidup i oke iloveyousomuch

SOFIA BEANS <3

No comments:

Post a Comment