DUGAAN YANG DATANG

SUMPAH aku cakap lepas ni tak de wanita
yang boleh aku terima dah semua sama tahu tak
nak main kan perasaan aku cube korang fikirlahh
seseorang lelaki yang yang tak de salah tibe-tibe dia
layan macam member macam to ke boleh aku buat teman wanita
tadi time aku date dengan dia aku sedih sangat-sangat
nasib baik laaa kesemua kawan-kawan aku dah gembirakan 
thnaks you last Hari ini aku dah last online munkin esok korang dah tak 
nampak aku online dah tak nampak aku di ipoh
dah tak nampak aku update blogg kesayangan aku ni.

BLOGG ni laaa gurlfriend aku sekarang aku luahkan perasaan kat 
sini laaa munkin kalau di ni jadi manusia BLOGG ni mesti
faham perasaan aku tapi sekarang aku betol-betol keseorangan
tak de siapa sayang aku dah tak de siapa yang fikir pasal aku.

Kepada orang petama APPLE BEE' biy sayang kan you
tapi kenapa babe buat biy macam ni? ape salah biy kat babe?

Kepada orang kedua AFDHAL AZIM kau kawan paling
baik kau tahu tak bab duet-duet ni lu dengan gua tak berkira
aku harap kau laaa kawan aku yang baik. Jage la hati dan perasaan
awek kau jage la dia okey. Jangan jadi macam aku ade awek pun awek 
tak ade yang sayang aku.

Kepada orang ketiga NYSA HUNNY i know you mmg ex i
Tapi i takpenah fikir yang you salah dalam hubugan kita dulu
i harap kita tetap sahabat okey

Kepada orang yang keempat KESEMUA ANAK PAK CIK HAMZAH
korang semua mmg kawan baik aku sampai mati laaa Hanif kau baik sangat,
Amin kau pun same walaupun aku dengan kau tak rapat sangat kau tetap baik, 
Alif kau pun same tapi peragai kau macam puki mak pun kau tetap baik dengan aku
Hafiz kau member rapat aku laaa kau tahu tak kau aku dah anggap dah macam
adek aku dah kau bila aku dah tak de kat ipoh jage diri elok-elok.

Kepada orang yang kelima LYSA MOMOY,IMA MAZLAN 
korang dua orang korang the best aku sayang korang bila time
aku sedih korang cube nak happy kan aku thanks tapi aku dah tak boleh 
nak happy. Lysa momy lepas ni i dah tak de kat ipoh
jangan lupakan i okey. Kakak Ima lepas ni adek
dah tak duduk ipoh selalu laa mcj atau call okey 
sayang korang

Kepada orang yang keemam FAZZ ARIS, HAZIZ
korang mmg the best laa bila time aku dua tak de korang blnje aku
thanks tau aku sayang korang. Korang laaa sahabat aku

Kepada kawan-kawan baik aku Dee Zul,Yaya Monsta,Amirul Faiz(Danny Fello)
Eyka Lara,Nur Syairah,Mohd Izzan,Syed Faiz,Soliheen Nasir,Ahrep Elmo
korang semua mmg baik gilaa la aku sayang korang lepas ni aku dah tak
duduk ipoh korang jage diri kalau rindu aku mcj je dimana aku berapa aku
tetap balas mcj korang kalau ade krct laaa kalau tak de sorry friends

ILOVEYOUSOMUCH friends

(awek tak penting kawan-kawan lagi penting bagiku)

Thanks For Read 

4 comments:

  1. We all going to miss the fun with you :( hope we can see you again sometime, we all love you and be save :)

    ReplyDelete
  2. Friends are there
    To help you along,
    The journey through friendship,
    Is always long.

    ReplyDelete