Kau yang terindah

Kau yang terindah

hari ni aku yang membosankan
hari ni ramai orang ajak aku keluar
tapi aku malas keluar pun nak bagi hati aku sakit?
kecewa, tolong la faham aku tak boleh tengok semua to
mata aku sakit sangat-sangat hati aku pun sakit sangat-sangat
so aku tak keluar HAHA..

Kepada orang to janganlah nak ajak aku keluar okey
aku malas laa kau saje nak sakitkan hati aku kan? kau cakap
je la okey

HAHA. sekarang aku ni dah macam orang bodoh je
online malam-malam. chatting seorang-orang macam orang gila jap lagi aku nak tidur haha

ESOK pagi aku dah nak ke KUALA LUMPUR
ade hal sikit dengan keluar.

di dalam pencintai yang pergi tetap pergi
 yang akan kecewa pun mesti ade
yang gembira pun mesti ade

So lepas ni jangan sakiti hati orang yang tersayang 

BIARKAN ku menrasa,
BIARKAN kau gembira 

HARAP post ni you bace okey

  
(thanks for read my post) 

No comments:

Post a Comment