Yaya Monsta & Afdhal Azim

Dia ini MY SAYANG 
tau HARI-HARI aku text
dengan babe, biy sayang babe tau
Tadi dah janji kan? So HARI-HARI kene
text biy laaa tau kalau tak text i merajuk dengan you 
okey. sekrang i tgh update blogg ni pasal you tahu sekrang 
dah pukul 3:11am tahu i tak boleh tidur laa. I ingat nak call 
you tapi malas nak ganggu you now ni pun dah malam laaa
you tidur elok-elok tau IMY esok u kejut i okey. HAHA
sekarang dia baik sangat dengan aku. Aku dengan dia cume kawan je tak lebih pun
dia baik, dia bukan macam gurl laen tak sombong dia comell sangat-sangat i sayang you tahu bye-bye <3



 HAHA ni budak nama dia Afdhal Azim 
kawan baik aku dia ni gila sikit bila time pagi-pagi diatido bila 
time malam nak call aku sehari 10 kali tahu tak?
HAHA tapi wa member same lu mmg best laaa
Dia HANDSOME, Dia HOTSTUFF, Dia BAIK GILA XDD
 HAHA orang buat baik dengan dia corfirm baik punye dgn itu orang HAHA
dia ni kalau sehari tak call aku tak sah.. HAHA dia bukan macam member-member yang
lain dah ade awek lupa member dia tak ade awek ke tak de ke same je dia ni HAHA
orang tak de PERASAAN haha dia laaaa Afdhal Azim  HAHAAA

wa harap lu bace laa HAHAHA 
  
 

No comments:

Post a Comment