About me

name: Muhammad firdaus bin omar
umur: 15 tahun
agama: Islam
warna kesukaan: Biru,ungu,hitam,merah
cita-cita: nak jadi ape HAH? belum fikir lagi
ciri-ciri wanita yang dia cari: bertudung/tak pakai pun tak pe
pandai jage hati sudah and boleh hang out selalu

HAHA yang atas to saje-saje laa 
I sekarang nak bagi tahu ni i ade suke kat satu orang ni 
name dia HAMBA ALLAH hahaha. tapi aku malas nak cakap kt
dia, better aku diamkan diri je laa tapi i nak bagi tahu i sayangkan you sangat-sangat okey

Now aku nak cerita tentang KAWAN-KAWAN baik aku ni
lelaki dengan perempuan sama je semua kawan aku
no one kawan aku kesemua anak pakcik hamzah jiran aku laa
no two semua budak lelaki yang selalu lepak dengan aku
no three semua kawan perempuan yang penah aku kenal
yang baik-baik contoh: Nysa Hunny,Scya Domo,Hannis Hawari,
Lysaa momoy,Ahmad Yana,Najiha Yana,Luna La'voures
dan siapa-siapa yang aku tak tulis to sorry la oke :)

yang penting aku sayangkan semua kawan-kawan
yang aku ad buat salah to sorry sangat-sangat

(sayanglah kesemua orang yang penting dalam hidup anda)

Thanks For Read

No comments:

Post a Comment