New BLOG

Blog yang lama aku dah lupe psswrd la
ni nasib ade orang tolong buat kan HEHE
sekarang aku nak cerita tentang hidup aku 
yang sekarang ni ade kawan munkin boleh happy
tapi sekarang ade kawan yang baik dan jahat
munkin to semua aku tak perduli ape aku kesah
 .....

sekarang ni aku dengar lagu kat YOUTUBE ni pon
dah best tapi sedihnye aku ingat semua ex-ex aku hurmm
sedihlah sekarang aku tak tahu nak buat ape aku nak tunggu
dia orang pun munkin sampai mati? aku nak stay single sampai
dia orang cari aku pun tak boleh. sekarang aku sayangkan kesemua ex-ex aku
tak de kurang 1% pun aku harap yang dah ade boyfriends to janganlah
nak lupa aku pulak ingat aku sebagai kawan pun tak pe la
i harap you all happy dengan hidup you all okey.

Munkin i tetap tunggu seorang demi seorang kot
mybe laa. i nak luahkan perasaan i kan sini je
kat mane lagi i nak luah tak de siapa pun nak dengar

(jangan sial-sial kan cinta awak kepada seseorang itu)

Thanks For Read

No comments:

Post a Comment